زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

سلام  

اول اینکه بگم جواب کاردانی به کارشناسی اومد و خدا کمکم کرد با رتبه۳ رقمی بنده مجاز شدم اما متاسفانه انتخاب رشته تکیمل شده دادم یکی دیگه برام پر کرد اون آقای با دقت هم به جای دو رقم آخر کد رشته من عوض شده  و من مشهد قبول شدم  

آخ از وقتی جواب ها اومده انگار غم عالم تو دلم نشسته  

من از اینکه بخوام برم مشهد درس بخونم ناراحت نیستم این خانواده ام هستند که من را بیچاره کردن  

آخه مامانم مریضه نمی تونم تنهاش بذارم  

وقتی رتبه ها اومد گفتم تهران قبول می شم  

اما حالا .... 

می خوام بذارم علمی کاربردی بخونم  

فقط برام دعاکنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد