زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

اگر از Outlook استفاده می کنید به Xobni سر بزنید

صدها میلیون نفر در سراسر جهان از Outlook  برای چک کردن ایمیل های خود استفاده می کنند. اما آقای اسمیت 23 ساله از موسسین Xobni معتقد است که این نرم افزار پاسخگوی نیازهای استفاده کنندگان خود نمی باشد و Xobni قصد دارد تا اشکالات آن را برطرف کند.
 

Xobni هفته آینده ابزار جدیدی را معرفی خواهد کرد که به صورت یک پلاگین برای Outlook عمل می کند.
آقای اسمیت یکی از اشکالات اساسی Outlook را کند شدن آن در طول زمان و ضعیف شدن قدرت جستجوی آن می داند. برای حل این مشکل Xobni ( که برعکس کلمه Inbox می باشد و زابنی تلفظ می شود) نرم افزار رایگانی را تولید کرده است که به صورت یک پلاگین برای Outlook عمل می کند و سرعت جستجو را افزایش می دهد.
هر چند برنامه هایی مانند گوگل دسکتاپ نیز این کار را انجام می دهند، اما آقای اسمیت ادعا می کند که نرم افزار آن ها قادر است جستجوهای ترکیبی را نیز انجام دهد. به طور مثال این نرم افزار می تواند زمانی که نام یک فرد جستجو می شود شماره تلفن آن فرد را نیز استخراج کند و در نتایج جستجو نمایش دهد. همچنین این نرم افزار قادر است ارتباطات اجتماعی بین افراد را یاد گرفته و برای مثال وقتی ایمیل با موضوع خاصی برای یک نفر فرستاده می شود پیشنهاد بدهد که این ایمیل برای چه کسان دیگری باید فرستاده شود.
بیل گیتس در سیلیکون ولی به معرفی این نرم افزار پرداخت و گفت مایکروسافت از توسعه چنین نرم افزارهایی استقبال می کند. در ضمن در سال گذشته مایکروسافت قصد خرید این شرکت را داشته است اما مذاکرات آن ها درباره قیمت به نتیجه نرسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد