زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

وب کم 1.3 مگاپیکسلی

ایسوس در بهبوهه فروش تاریخی یک میلیون از محصول Eee Pc در مدت زمان تنها پنج دقیقه در سراسر دنیا، اقدام به معرفی سری جدید این محصول یعنی Eee PC 900 کرد.
 
این نسل جدید از محصول پرطرفدار Eee PC به طیف وسیعی از تجهیزات سخت افزاری مجهز شده است که از آن جمله می توان به یک وب کم 1.3 مگاپیکسلی، یک touchpad چند منظوره و همین طور ظرفیت های ذخیره سازی 12 گیگابایت برای پلت فرم ویندوز و 20 گیگابایتی برای پلت فرم لینوکس اشاره کرد.
این محصول در واقع پاسخی است به نیازطیف وسیعی از کاربران که همچنان برشعار اصلی تولید این محصول یعنی " آسان برای یادگیری، بازی وکار" پایبند بوده واکنون می توانند داشتن آن را با وزنی کمتر ازیک کیلوگرم تجربه کنند.
یکی از قابلیتهای مهم Eee PC را می توان قابلیت بالای حمل آن دانست.
هارد دیسک های قدیمی چرخشی معادل 5400 rpm داشتند که این چرخش در نهایت موجب آسیب دیدگی جدی خود دیسک و همینطور دیتای ذخیره شده بروی آن می شد.
اما در ساخت Eee PC با رفع این مشکل از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری بعمل آمده است که می تواند بهترین گزینه جهت انجام عملیات کامپیوتری خارج ازخانه بویژه برای گزارشگران، عکاسان حرفه ای و سایر علاقمندان محیط بیرونی باشد.
در همین رابطه جری شن مدیر ارشد اجرایی ASUS، می گوید: "با توجه به بازخورد بسیار مثبتی که از طیف وسیعی از کاربران Eee PC دریافت کرده ایم، برخود واجب می دانیم تا با ارائه مدل ها و گزینه های جدیدتر، نیازهای مختلف کاربران را برطرف سازیم."
 
نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://yosafy.blogsky.com/

با عرض سلام و خسته نباشید وبلاگ بسیار زیبایی دارید اگر تمایل به تبادل لینک هستید وبلاگ منو با عنوان (بهترین مقالات کامپیوتر ) تو وبلاگتون قرار بدین و به من اطلاع بدین تا شما رو لینک کنم. ضمنا ما میتونیم دوست های کلیکی هم باشیم .من هر روز یک کلیک روی تبلیغات شما میکنم شما هم یک کلیک روی تبلیغات من بکنید .
http://yosafy.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد