زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

 

امشب تولد من است به همین مناسبت به جای کیک با چند تا پیامک دهانتون را شیرین کنید


**- ترکه زنگ میزنه خونه ی دوست دخترش بابای دختره گوشیو بر میداره ترکه هول میکنه میگه ببخشید میدون انقلاب کدوم طرفه ؟

دوست دختر غضنفر بهش میگه: اگه توجه کنی میبینی که نگاهم باهات حرف میزنه.غضنفر میگه:اینقدر پلک نزن،صدات قطع و وصل میشه
----------------------------------------------------------------------------------------
9-
اگر آسمون بیفته. اگر زمین بلرزه. اگر خورشید سیاه شه. اگر ماه به دو نیم شه. اگر دریا صحرا شه. . . . . . . . بدبخت داره قیامت میشه. نشستی اف می خونی!!؟

چند راه برای هرس دادن دیگران
------------------------------------------------------------------------------------
1.قبل از شروع امتحان از اطرافیانتان چند تا سوال پیچیده که در پاورقی بوده بپرسید... بعد وقتی همه رو به جون هم انداختید با خیال راحت برای امتحان تمرکز کنید... 2-وقتی زنگ آیفون را میزنید و در را برایتان باز می کنند دوباره زنگ بزنید و بگویید: ممنون! باز شد! -3.وقتی میخواهید تلویزون رو خاموش کنی صداشو تا آخرین شماره ببرید بالا تا نفر بعدی که میاد روشن کنه برق از سه فازش بپره

اس ام اس های عاشقانه

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

به من میگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگویی بمیر می میرم . . . . . . . باورم نمی شد . . . . فقط برای یک امتحان ساده به او گفتم بمیر . . . ! سالهاست که در تنهایی پژمرده ام کاش امتحانش نمی کردم

همیشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهی به پشت سرت کن...! شاید کسی در پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد میزند...! و تو... هیچ وقت او را ندیده ای

آغوش پارکینگی است که جریمه ندارد !!! بوسه تصادفی است که خسارت ندارد !!! . . . . . چیه دنبالم راه افتادی !؟

برای عشق تمنا کن ولی خار نشو. برای عشق قبول کن ولی غرورتت را از دست نده . برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو. برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه. برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن . برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن . برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش . برای عشق خودت باش ولی خوب باش

دانلود یک فیلم سینمایی کامل در دو ثانیه

محققان کره جنوبی یک سامانه بی‌سیم نسل چهارم ابداع کرده‌اند که می‌تواند داده‌ها را با سرعت ‪ ۳/۶‬گیگابیت در ثانیه مخابره کند.
 

 "موسسه تحقیقاتی الکترونیک و مخابرات" هفته جاری اعلام کرد، محققان این موسسه یک سامانه بی‌سیم را به گونه‌ای ارتقاء داده‌اند که‌می‌تواند یک فایل ‪ ۴/۷‬گیگابیتی را در کمتر از ‪ ۱۰/۵‬ثانیه مخابره کند.

بهترین سامانه بی‌سیم قبلی با سرعتی برابر ‪ ۱۰۰‬مگابیت در ثانیه، می‌توانست یک فیلم سینمایی کامل را ظرف حدود یک دقیقه دانلود کند، اما سامانه بی‌سیم جدید می‌تواند این کار را در عرض دو ثانیه انجام دهد.

"چویی مون کی" رییس موسسه تحقیقاتی الکترونیک و مخابرات کره جنوبی گفت، آنها اولین افرادی در جهان هستند که فناوری مخابره ‪ ۳/۶‬گیگابایت در ثانیه را ابداع کرده‌اند.

رییس بخش تحقیقات مخابرات موبایل این شرکت گفت، این ابداع می‌تواند میلیاردها دلار ارزش داشته باشد.

نسخه آنلاین آفیس

 

البته این خدمات هنوز در مرحله آزمایشی است و تعداد کمی از کاربران می توانند از امکانات به‌وجود آمده بهره ببرند.

مایکروسافت برای اینکه کاربران بتوانند از برنامه‌هایی مانند ورد، اکسل و پاور پوینت به صورت آن‌لاین استفاده کنند فضایی به نام «آفیس لایو»  را ایجاد کرده است.

همچنین برای اینکه کاربران اینترنتی بتوانند حجم بالایی از فایل های خود را ذخیره کنند، فضایی معادل با 250 مگابایت در اختیار آنان قرار می گیرد که حدودا 1000 فایل را می‌توان در آن ذخیره کرد.

کاربران  برنامه‌های آفیس می‌توانند با قرار دادن فایل‌های این برنامه‌ها روی اینترنت، امکان دسترسی به این فایل‌ها را برای کسانی که مورد نظرشان است ایجاد کنند تا زمانی‌که دوستان، همکاران یا همکلاسی‌ها به آفیس لایو مراجعه می‌کنند، به فایل‌های آنها دسترسی پیدا کرده و نقطه نظراتشان را به آن‌ها اضافه کنند یا محتوای آنها را تغییر دهند.

کاربران برای اینکه بتوانند از چنین امکانی استفاد کنند، می بایست  برنامه‌های مورد استفاده در آفیس را خریده و روی کامپیوتر خود نصب کنند.

چون این فضای کاری جایگزین برنامه‌های آفیس نمی‌شود و تنها مکملی برای آنها است تا امکان دسترسی به فایل‌ها را برای تمامی افرادی که انتخاب شده‌اند را فراهم کند.

این اولین بار نیست که مایکروسافت امکاناتی را فراهم می‌کند تا کاربران به صورت آن‌لاین نیز بتوانند از برنامه‌ها استفاده کنند، چون استراتژی جدید این شرکت ارائه نرم‌افزارهایی است که به صورت آف‌لاین و آن‌لاین کارایی داشته باشند.

مایکروسافت تا کنون سرویس‌های دیگری را نیز به صورت آن لاین در اختیار مشتریان خود قرار داده که از آنها می‌توان به سرویس ایمیل و Windows Live Messenger اشاره کرد.

سال گذشته نیز از طرف مایکروسافت، سرویس آن‌لاینی برای تجارت الکترونیکی معرفی شد که در آن امکان ایجاد سایت و ایمیل به اشخاص داده شد.  در حال حاضر شرکت‌های متعددی سعی دارند تا با ارائه برنامه‌‌های رایگانی که به منبع باز (Open Source) معروف شده‌اند،  تسلط مایکروسافت را بر بازار نرم‌افزارهایی مانند ورد و اکسل کاهش دهند.

گوگل نیز امسال خدمات مشابهی را برای همگان عرضه کرده که در آن امکان نگارش و تغییرات  روی صفحات وب را بدون اینکه نیاز به سرور جدیدی و یا نصب برنامه‌ای جداگانه باشد، به‌صورت آن‌لاین یا آف‌لاین فراهم می‌کند.

فضای کاری آفیس لایو به آدرس http://www.officelive.com در حال حاضر به‌صورت فعال عمل نمی‌کند وکاربران تا پایان سال جاری باید صبر کنند تا از این خدمات بهره مند شوند.