زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

داغه داغ

بحث ldc که یادتونه حالا اینجا رو داشته باشین: این ادامه اون نیست
س مرکز تحقیقات مخابرات ایران گفت: دیتاسنتر مرکز تحقیقات مخابرات ایران به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.
 

کمال محامدپور در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این دیتاسنتر (مرکز داده) درحال حاضر در حال خدمات دهی به مرکز تحقیقات مخابرات ایران است.
به گفته وی، هم اینک مرکز داده مرکز تحقیقات مخابرات ایران در حال توسعه است.

رییس مرکز تحقیقات مخابرات ایران ادامه داد: دیتاسنتر مرکز تحقیقات مخابرات جهت فراهم کردن تجربه‌ای برای راه‌اندازی چنین مراکزی در سایر سازمان‌ها راه‌اندازی شده است تا سازمان‌های دیگر از این تجربه برای ایجاد دیتاسنتر خود استفاده کنند.

محامدپور تصریح کرد: اگر بخواهیم شبکه اینترنت ملی راه‌اندازی کنیم نیازمند ایجاد مراکز دیتاسنتر در هر سازمانی هستیم.

وی گفت: برای اینکه صاحبان سایت‌ها از مراکز دیتاسنتر داخلی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند، باید فرهنگ‌سازی شده و شرایط مناسب برای استفاده آنها از مراکز داخلی فراهم شود.

وی که معاون آموزش، پژوهش و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز است، ادامه داد: باید صاحبان سایت‌ها تشویق شده و در استفاده از مراکز دیتاسنتر داخلی به آنها یارانه تعلق گیرد.

بر اساس مصوبه اوایل اردیبهشت کمیسیون راهبردی دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات کشور میزبانی سایت‌های اینترنتی و پایگاه‌های اطلاعاتی دستگاه‌های دولتی، صرفا در داخل کشور مجاز است که بدین ترتیب ایجاد دیتاسنترهای متعدد در کشور برای خدمات دهی ضروری است.

رییس مرکز تحقیقات مخابرات ایران ‪ ۲۰‬اسفند سال گذشته طی یک مصاحبه مطبوعاتی از راه اندازی دیتاسنتر مرکز تحقیقات مخابرات در خرداد ‪ ۸۶‬خبر داده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد