زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

امکانات جدید sms

عضو هیت مدیره شرکت رهیاب پیام رسان به عنوان مجری خدمات ارزش افزوده تلفن همراه از عرضه نرم افزار موبایل شطرنج فارسی به صورت رایگان بر گوشی‌‏های تلفن همراه خبر داد.

 
 علیرضا احمدیان زارچی، درگفت و گو با ایلنا، با بیان این که این حرکت می‌‏تواند تحولی در تمرینات شطرنج از طریق فناوری‌‏های روز باشد، اظهارداشت: از این پس شطرنج بازان می‌‏توانند با داشتن این نرم افزار رایگان بر روی گوشی تلفن همراه خود به راحتی در هر مکانی که هستند اعم از مسافرت یا محل کار و یا منزل، بازی خود را با رقیب یا یک دوست ادامه دهند.
وی، گفت: روند کار به این شکل است که فرد با انجام یک حرکت در صفحه شطرنج حرکت مورد نظر را از طریق SMS به موبایل مخاطب ارسال کند مخاطب نیز می‌‏تواند به حساب نیاز بازی مدت زمان طولانی روی حرکت جواب فکر کرده و پس از چند ساعت یا چند روز مهره خود را به حرکت درآورد.
وی، ادامه داد: در این حالت هیچ یک از طرفین معطل حرکت طرف دیگر نمی‌‏شود و می‌‏تواند به مسایل روزمره بپردازد.
احمدیان، از دیگر قابلیت‌‏های این سیستم را قابلیت ارسال متن پیام به طرف مقابل در کنار حرکت مهره انجام شده دانست که همگی فقط در یک SMS انجام می‌‏شود و گفت: این خود باعث رد و بدل پیام‌‏های هیجانی برای بازی می‌‏شود.
وی، یادآورشد: متقاضیان این نرم افزار می‌‏توانند برای نحوه تهیه این نرم افزار یک SMS به شماره 100035 ارسال کنند تا نحوه تهیه رایگان این نرم افزار به آن‌‏ها اعلام شود.
احمدیان زارچی، تصریح کرد: متقاضیان می‌‏توانند از دیگر خدمات رایگان شرکت رهیاب نظیر دیکشنری، وضعیت هوا ، چیستان روز، پیام سلامتی روز ، اوقات شرعی و ده‌‏ها سرویس دیگر استفاده کنند و یا از طریق سامانه SMS2HIM به ارسال SMS رایگان بپردازند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد