زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

زندگی وعلوم رایانه

این وبلاگ تقریبا تخصصی است و در گوشه کنار آن جک و پیام زیبا گذاشته می شود

سلام

خیال روی تو چون بگذردبه گلشن چشم 

                                    دل از پی نظر آیدبه سوی روزن چشم

با سلام خدمت دوستای  عزیزم

من پارسا ۲۱ساله دانشجویی سال دوم کامپیوتر واحد سمنان هستم

هدف من از ایجاد این وبلاگ انتقال چیزهایی که تاحالا  خودم یا د گرفتم برای اونایی که مثل من دنبالش می گردن و نمی تونن پیدا کنن

امیدوارم با نظراتون بتونیم کمک بیشتر یبراتون انجام بدیم

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ق.ظ http://hajiani.blogsky.com

موفق باشی ! اگه موافقی من می تونم اولین لینک ویلاگت و تو هم میتونی بهترین لینک وبلاگ من باشی ! نظر خودت رو راجع به تبادل لینک به من اعلام کن !

خیلی خوشحالم از اینکه با شما آشنا شدم با نظر شما موافقم . من را از نظراتت بی نصیب نذار . امیدوارم آینده خوبی داشته باشی شاید اگه بیشتر از تخصصت بدونم یهتر بتونم رو کمکت حساب کنم . روز و شب شادی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد